Zachowania żywieniowe osób ze stomią - prośba!

Coś Cię nurtuje?
Masz jakieś pytanie?
Chciałbyś o czymś porozmawiać?
Pisz, pytaj- zawsze ktoś odpowie.
aniaurb
PostyCOLON 2
RejestracjaCOLON 26 mar 2012, 16:56

Zachowania żywieniowe osób ze stomią - prośba!

Postautor: aniaurb » 26 mar 2012, 17:06

Witam,
jestem studentką dietetyki na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym i w tym roku pisze pracę magisterską na temat "Zachowania żywieniowe osób z wyłonioną stomią jelitową". Zwracam się do Państwa z uprzejmą prośbą o wypełnienie anonimowej ankiety. Ze względu na strukturę pytań ankieta napisana została w programie Word. Po jej wypełnieniu proszę przesłać ja na adres: ankietaurb@gmail.com. Ankieta jest całkowicie anonimowa, a jej wyniki posłużą jedynie do badań naukowych. Chętnie też odpowiem na Państwa pytania dotyczące diety. Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc,
licencjonowany dietetyk
Anna Urbanik

ankieta: http://dl.dropbox.com/u/56815402/ANKIETA.doc

aniaurb
PostyCOLON 2
RejestracjaCOLON 26 mar 2012, 16:56

Re: Zachowania żywieniowe osób ze stomią - prośba!

Postautor: aniaurb » 30 mar 2012, 16:26

ponawiam swoją prośbę. Jest to praca naukowa, a bez Państwa pomocy nie dam rady jej napisać. Dzięki nowym badaniom będzie coraz więcej publikacji na temat stomii. Z góry dziękuję,
Anna Urbanik

tadekchl
PostyCOLON 2
RejestracjaCOLON 14 maja 2012, 16:07

Re: Zachowania żywieniowe osób ze stomią - prośba!

Postautor: tadekchl » 14 maja 2012, 16:44